REDOUT خطاب به خلبانانی است که می خواهند در چمدان خود سرگرمی های مختلفی داشته باشند، که برای پرواز پویا مناسب است، اما در عین حال به شما قدرت زیادی می دهد.
محصولات مرتبط
Funwing جدید از U-turn عناصر سبک آزاد را با قدرت ترکیب می کند. ترکیب جدید از قدرت افزایش پویا و قابل اعتماد اسپورت، به دسته جدید "freeride" منتهی می شود. ویژگیهای برجسته سر خوردن، فنپینگ دینامیکی را به یک "ترنر" بسیار کارآمد در بالابر حرارتی تبدیل میکند. با آن منطقه استفاده تقریبا بی نهایت با funwing چند وجهی است. در حین پرواز به اندازه یک مربی آکرو متقاعد کننده است، اما همچنین هنگام پرواز در حالت حرارتی - این چیزی است که آن بال را به یک فری رایدر واقعی تبدیل می کند.
Redout برای سرگرمی پرواز پویا در سطح امنیتی بالا طراحی شده است. به همین دلیل یک گلایدر آکرو عالی برای مبتدیان است، زیرا علیرغم پویایی بالا، تمرکز بر روی بالشتک های امنیتی کافی بود. به خصوص هنگام یادگیری مانورهای جدید، گلایدر می بخشد، اگر زمان بندی 100 درصد درست نباشد. Redout اگرچه تحمل بالایی دارد، اما کنترل بسیار دقیق و مستقیمی برای یادگیری ارقام آگاهانه دارد. در ژنهای آن، تأثیرات Thriller طرفدار به وضوح قابل توجه است - به جز Infinity Tumbling، همه مانورهای آکرویی قابل یادگیری و انجام شدنی هستند. این باعث میشود بعداً به یک بال حرفهای تبدیل شوید.
Redout خطاب به خلبانانی است که می خواهند در چمدان خود سرگرمی های مختلفی داشته باشند، که برای پرواز پویا مناسب است، اما در عین حال به شما قدرت زیادی می دهد. یکباره برای همه کسانی که می خواهند مناسب است
شروع به پرواز در آکرو به عنوان یک فری رایدر، این بال در هنگام ساخت ارتفاع به همان اندازه کارآمد است که هنگام بازی پویا و کاهش ارتفاع کارآمد است. قدرت برجسته این بال اسپرت در هر دو طرف باعث ایجاد سرگرمی می شود. به دلیل ساختار محکم، به راحتی از فرودهای لمسی ثابت و همچنین پرش های هلی کوپتر عبور می کند.
Redout با کیفیت عالی پردازش شده و برای دوام طراحی شده است. مانند تمام گلایدرهای U-Turn Acro، فقط موادی برای تولید استفاده شد که فشار شدید و آزمایشات سخت طولانی مدت را پشت سر گذاشته باشند. به خصوص در پارچه، مواد اولیه تثبیت شده و قوی تریلر مورد استفاده قرار گرفت. اما همچنین در پردازش آن همه چیز برای اطمینان از دوام و وفاداری شکل انجام می شود، از جمله درزهای تقویت شده متعدد، تقویت کننده ها در تمام سیستم تعلیق خطوط و نوارهای V.
Redout از این پس در دو اندازه مجاز در دسترس است: 19 متر مربع و 21 متر مربع.
سایز 19 برای وزن اولیه از 50 تا 90 کیلوگرم با LTF/EN-C و برای وزن 90 تا 115 کیلوگرم با LTF/EN-D مجاز است. سایز 21 دارای مجوز وزن اولیه از 60 تا 120 کیلوگرم با LTF/EN-D است.
قدرت سر خوردن و بالا آمدن استثنایی این بال چابک نیز لذت زیادی را در هنگام پرواز حرارتی تضمین می کند. به این ترتیب، ارنست استروبل، طراح ارشد، بر پروفیل بسیار قدرتمندی تکیه کرده است که علیرغم سطح نسبتاً کم، بالابر حرارتی را در ارتفاع می چرخاند. تمایل به چرخش بالا و پویایی باعث ایجاد یک مرکز بسیار باریک می شود. بالشتک امنیتی بالا و تحمل خطای بال نیز در هنگام پرواز در بالابر حرارتی مرتبط است. با این کار، طراحی پرفشار کراسپورت U-Turn (HPCD) تامین هوای جانبی بهینه را تضمین می کند، به سرعت تفاوت فشار هوا را در طول تلاطم های داخل بال جبران می کند و از این طریق فشار داخلی متعادل را تضمین می کند. سیستم دماغه پروفیل دقیق (PPN) مسئول پایداری دماغه پروفیل است و جریان را در کنار دهانه کل سلول بهینه می کند.
چهار سطح از خطوط، که هر کدام دارای 3 خط اصلی در هر رایزر هستند، برای انتقال نیرو بهینه شده اند. علاوه بر این، نیروها به طور کامل پخش می شوند، حتی زمانی که به شدت تحت فشار قرار می گیرند، مانند پرش های بالن یا هلی کوپتر، از طریق آرایش هوشمند نقاط شروع. رایزر به عملکرد امنیتی Stabilo (SSF) مجهز شده است، توسط یک خط لاستیکی که روی رایزر ثابت شده است، خط استابیلو در شرایط مورد نیاز بسیار سریع قابل چنگ زدن است.
دیدگاه خود را بنویسید