پاراگلایدر آیون 6

پاراگلایدر

از {{model.count}}
180,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
سایز
سایز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ION 6 (EN/LTF B) با بازطراحی اساسی، نسل بعدی سری محبوب ION است. نتیجه: ایمنی غیرفعال بالا، به ویژه هندلینگ دقیق و حداکثر عملکرد برای دستیابی به اهداف شخصی XC.

سه لاین | 51 سلول | نسبت تصویر 5.19 | وزن 4.7 کیلوگرم - اندازه S (EN/LTF B)

فضایی برای جاه طلبی مهم نیست کجا و چقدر مسافت پرواز می کنید، با ION 6 هیچ چیز مانع بهترین پرواز شخصی نمی شود. اما در این سفر لذت از بین نمی رود، زیرا رفتار پرتاب ساده، هندلینگ دلپذیر و سیستم سرعت موثر به عنوان استاندارد گنجانده شده است. یا به عبارت دیگر، با ION 6، هر دو خلبان تازه وارد در کلاس EN B و (XC) حرفه ای برای هر ماجراجویی به خوبی مجهز هستند - چه در سایت محلی، چه هنگام تعقیب کیلومترها یا در سفرهای پاراگلایدر.

فرم تابع عملکرد است. طول خط و در نتیجه فاصله بین خلبان و سایبان به طور قابل توجهی در ION 6 کاهش می یابد. این منجر به جابجایی مستقیم تر در هوا و همچنین مزایایی در هنگام برخاستن می شود. به عنوان مثال، به فضای کمتری برای قرار دادن سایبان نیاز دارد و بال به سرعت و قابل اطمینان باد می شود. علاوه بر این، انحنای بال کاهش یافته است، به این معنی که سایبان "مسطح تر" است. این میرایی رول را افزایش می دهد و پرواز پایدار را تضمین می کند. به دلیل خطوط کوتاه و علیرغم میرایی بالا، ION 6 دقیقاً به ورودی های ترمز واکنش نشان می دهد - و خلبان می تواند بدون تاخیر آنچه را که در بالای آنها اتفاق می افتد احساس کند. یکی دیگر از پیامدهای کاهش انحنا، افزایش نسبت تصویر پیش بینی شده (3.84) در مقایسه با ION 5 (3.52) است. با این حال، نسبت صفحه تخت تنها 0.6٪ افزایش یافته است.

از A تا B آرام باشید. پرواز موفقیت آمیز برون کانتری نیاز به تمرکز کامل دارد. ION 6 با سطح بالای ایمنی غیرفعال خود انجام این کار را آسان می کند و فرصت لذت بردن از منظره را در راه به شما می دهد. در پرواز، به سرعت مشخص می‌شود که می‌توان آن را به‌ویژه صاف کرد - یعنی وقتی می‌خواهید در یک پیچ تنگ بچرخید، نمی‌توانید آن را بیش از حد بپزید. این به این معنی است که ارتفاع کمتری را از دست می‌دهید و حتی می‌توانید از حرارت‌های ضعیف به طور موثر استفاده کنید. بالاتر، اگر کمی دینامیک بیشتر می خواهید، به راحتی امکان پذیر است و این به حرکت ترمز کمی و فشار ترمز متوسط نیاز دارد.علاوه بر این، ION 6 دارای دنده های کوچک با درزهای داخلی است که عملکرد گلایدر را افزایش می دهد و عقب نشینی صاف را تضمین می کند. لبه سایر ویژگی‌های تعبیه‌شده در بال، نوار وکتور مینی دنده و شکل دهی سه بعدی در لبه جلویی است.

به سادگی موارد را پیگیری کنید. ION 6 دارای رایزرهای قابل تنظیم مخصوص طراحی شده است. این سیستم همچنین برای مثال در MENTOR 6 (EN/LTF B) و SECTOR (EN/LTF C) استفاده می شود. این یعنی چی؟ خط A3 در هنگام شتاب کمتر از خطوط A1 و A2 کوتاه می شود. این امر باعث افزایش پایداری بال در حین پرواز با شتاب شد. جدای از آن، رایزرها استاندارد هستند و در هنگام پرتاب و در حین حمل و نقل زمینی بسیار کاربرپسند هستند. علامت‌های رنگی راست و چپ، که روی دسته‌های ترمز و کارابین‌های دسته‌های ما نیز ادامه می‌یابند، بررسی درستی قلاب کردن را آسان می‌کند. به هر حال... مرتب سازی خطوط نیز آسان است، زیرا ION 6 دارای غلاف خطوط اصلی، ترمز و استابیلو است و از طرح رنگ توصیه شده توسط PMA پیروی می کند: A = قرمز، B = زرد، C = آبی، ترمز = نارنجی، خط stabilo. = سبز

اندازه
XXS-XS-S-M-L
رنگ
سبز-آبی-زرشکی-نارنجی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...